Bækkebundstræning

Lær at få kontakt til din bækkenbund igen efter graviditet og fødsel.

På dette forløb guider vi dig igennem hvordan du opnår kontakt til din bækkenbund samt de forskellige typer af knib.

Du har 4 træninger, som du kan fordele på 8 uger.

Der er træning tirsdag kl. 11.30 og varer ca. 30 min.

 

Derudover får du undervisning i bækkenbundens anatomi, inkontinens, afspænding af bækkenbunden, smerter i underlivet, prolaps, rectus diastase (delte mavemuskler) og meget mere.

 

Du bliver desuden guidet igennem træning af bækkenbunden og de forskellige knib, så du trygt og roligt kan komme i gang med træningen af din bækkenbund, uanset om du lige har født eller om det er flere år siden.

 

 

Forløbet er delt op i 4 trin med løbende undervisning, og hvor øvelserne gøres svære undervejs.

Du kan hoppe videre til næste trin, når DU er klar, da det er individuelt, hvor du er, når du starter og hvor hurtigt du er klar til at gå videre.

Skriv til os for tilmelding

Forløbet anbefales fra 14 dage efter fødsel

KOM I GANG

Prioriter dig selv

Tlf. 22 77 33 95

FitMom ApS

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon

Adresse:

Lyngvej 3, 9000 Aalborg - Thorøs Gym

© 2019 by FitMom ApS